Sprawdzam VIA SMS. Zaglądam do opinii. Weryfikuje wymagania
października 19, 2017
W tym miejscu
odpowiem na twoje pytania o VIA SMS. Przedstawiam opinie. Weryfikuje,
czy firma sprawdza BIK.
Via SMS to
typowa szybka pożyczka za pośrednictwem internetu.
Przedsiębiorstwo udziela chwilówki na szczególnie atrakcyjnych
warunkach, dzięki temu, nawet gdy ktoś do tej chwili był ostrożny,
to zdecyduje się na pomoc z ich strony. Właścicielem spółki
jest: VIA SMS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą
w Warszawie, Al. Jerozolimskie 123A, 02-017 Warszawa.
Doradcy są do
twojej dyspozycji przez 7 dni w tygodniu, wolno się z nimi
kontaktować za pomocą korespondencji elektronicznej, Skype,
telefonu (22) 291 53 55. Z spółką możesz się skontaktować od
poniedziałku do piątku w godzinach 8-22, w soboty w godzinach 8-18,
natomiast w niedziele w godzinach 8-16. Możesz również zostawić
informację z prośbą o kontakt na ich stronie www. Kolejnego dnia
pracownik skontaktuje się z tobą we wskazany przez ciebie sposób.
Fachowcy będą w stanie zareagować na wszystkie twoje zapytania,
oraz udzielić maksymalnie rozbudowanej i potrzebnej odpowiedzi na
zadane pytania.
Ile możesz pożyczyć?
Jedyną
dopuszczalną formą złożenia wniosku o pożyczkę jest formularz
na ich stronie www. Wolno zaciągnąć chwilówkę od 100 do choćby
4 000 złotych. Natomiast okres zapłaty zadłużenia waha się od 7
do 30 dni.
Czy VIA SMS sprawdza BIK?
Zanim nastąpi
decyzja o potwierdzeniu czy tez odmowie udzielenia chwilówki dane
klienta są sprawdzane w bazach BIK i KRD.
Promocja w VIA SMS
Początkowa
chwilówka nie jest objęta oprocentowaniem co oznacza, że jeżeli
ktoś zaciągnie zobowiązanie na kwotę 1000 złotych na czas 30
dni, to po tym okresie ma do spłaty wyłącznie 1000 złotych.
Oczywiście w sytuacji gdy klient spóźni się ze zapłatą,
przedłuży czas zwrotu pieniędzy zostaje automatycznie narażony na
kolejne koszta związane z tą transakcją.
Opinie o VIA SMS
Dobra opinia
wynika z tego, że przedsiębiorstwo szczególnie dba o reputacje.
Starają się układać warunki umowy w taki sposób, by uchronić
nie tylko siebie lecz także konsumenta. Korzystna opinia powoduje,
że do spółki zgłaszają się nie tylko kolejni klienci, lecz
tacy, którzy już korzystali z jej usług.
0 komentarze